Nilinannesiii seni çok bi bok biliyolar gibi yadırgıyolar a ama takma. Birşey olmaz elbette bu tarz şeyleri düşünüp korkman doğal. Anneyiz gece 20 kez nefes kontrolü yapmak ile senin bahsettiğin aynı kapıya çıkar. Panik yapman belki sana bile saçma gelen çoğu şeyi aklına getirmen de insanlık hali. Rahatla biraz