Sevgili anneler daha önce konu açıldı mı bilmiyorum ama bir sorum olacak cevaplayan olursa çok sevinirim.
5 ay önce önce doğum yaptım. Normal başlayan doğum sürecinde 9 cm açıklıkla sezeryana döndüm. Normal doğum için epidural almıştım ama bebek çişini yediği için acil sezeryana alındım.
Sorum şu; doğumdan beri epidural iğne yerinde ciddi bir ağrı yaşıyorum. Genelde belimi hareket ettirdigimde oluşuyor. Aynı durumu yaşayan var mı. ?Nasıl çözüm buldunuz? Bu ağrı devam edecek mi? Doktora da gittim ama bırakın çözümü cevap dahi alamadım. Şu korona döneminde de başka doktora gidemiyorum.