Öncelikle herkese sağlıklı geceler diliyorum.Hanimlar geçen ayın 21 inde regli oldum bittikten sonra birlikte olduk ve prezarvatifin delik çıkınca ertesi gün hapı kullandım.bu ayın 12 sinde tekrar regli oldum aylık iğne vurdurdum 17 sinde bitti 1 gün sonrasında tekrar kanama başladı ve hala devam ediyor doktora da gidemiyorum Corona yüzünden.bu durumu yaşayan var mı kanamaların olması vs ve normalse ne zaman düzene girer.Cevaplayan olursaa şimdiden teşekkür ederim sağlıcakla kalın 🙏