Reflü maması var benim kızımda çok kusuyordu Dr mamasina Reflü maması ilave etmemi söylemişti süt verme biraz demişti sonra dr sütüne reflü mamasi katip oyle vermemi soyledi öyle yaptım bende sutumu sağıp içine 120 ml 2 yada 3 olcek Reflü maması katip öyle verdim birde reflusu için şurup verdi onu kullandım biraz çok şükür azaldı kilo alımı da gayet iyi Reflü maması toparliyo biraz