bebegimomer Merhabalar. Oğlum şuan 3 ay 1 haftalık. 2 ekimde doğmuştu. Rota aşısı yaptırmakta karar veremedik bir türlü bu zamana kadar. Simdi yaptirmayi düşünüyoruz. Ama bildiğim kadarı ile 3 ay dolmadan yaptırmak gerekiyordu ilk dozunu. 3 ay dolduktan sonra da yapılabiliyor mu bilgisi olan var mi, geç mi kaldık? Eczacılar olur demiş eşime. 🤔
Azraninnnannnesi bebegimomer hayır canım geç kalmadınız ama bi an once yaptırmanız gerekiyor bence 3 ay 4 günlükken yaptırdım.