Glcnduru hipp haric hepsini kullandim aptamil kabiz yapti bide seker orani var dediler bebelak cok kotu camur gibi sma normal diyebilirim
ama en begendigim evolvia idi dogdugu ilk gunden beri icti he snr piyasada bulamadim diye hero bayb kullandim biraz
hipp icin guzel diyorlar bide organik olani icin iyi diyorlar ne alirsan al bebelak ve aptamil almayin derim