serebro Kızlar saçlarım kıvırcık ince telli kumral renkli gozluyum yüzüm oval gibi😋 bu zamana kadar hep uzun saç kullandım omuzdan yukarı kullanmadım. Fakat aşırı değişim isteği var içimde. Kisa sac kullanımı nasıl kestirsem olur mu ki
Oglunaasikanne serebro benim de saçlarım uzundu doğumdan sonra küt omuzlarda bi kestirdim dünya varmış ben niye uzun kullanıyormuşum ya Herseyiyle rahatlık vallah uzun saç hem bakım istiyor hemde en önemlisi çok dökülüyordu benim şimdi rahatladım 🤣
Ozge_AyazEfee serebro Kısa saç rahatlıktır 😀 Ayrıca daha modern duruyor🥰 Bi kaç gün önce eşim kesti benim saçımı hatta 🙈
EbSaYus Daha dün omuz hizamda kestirdim benimde saçlarım çok kıvırcık değil ama yoğun dalgalı daha rahat ediyorum her sene aynı boy kestiriyorum hemde herkes yakıştırıyor insan kısa saça alıştımı uzun saça katlanamamaya başlıyor 🙈
serebro Oglunaasikanne 4 ay oldu doğum yapalı ve acayip dökülüyor saçlarım avuç avuç 😔 pek anlamıyorum bu işlerden kısa kestirsem dökülmesi azalır mı
Bsecill serebro bende kestirdim ama durmadı dökülme. toplanamayack kadar kısa kestirdim ense kısmı baya erkek gibiydi aslında alışık olduğum bi model kısa saçı severim lakin çocukla biraz zor oldu toplanabilir şekilde kestirmek daha doğru olurdu diye düşündüm şimdi uzuyor aslında hem kesitresim var hem kestiresim yok ikilemdeyim
serebro Momsblue çok kısaya ben de cesaret edemem öyle ense açık kalacak gibi lob kesim modeli düşünüyorum 😁
serebro Bsecill uzun sacla da 4 aydır topuz yapmaktan sac diplerim ağrıyor sanki 😁 çok ense açık cesaret edemem heralde az daha uzun lob kesim tarzında düşünüyorum
Bsecill serebro bende bob kesim yaptırdım ya seviyorum kısa saçı ama zor oldu biraz aslında topuz konusunda haklısın benimdesaç diplerim acımıştı