İkiz bebeklerim var 1.5 yaşındalar en ufak şeyden hasta oluyorlar arkadaş evin içinde tutsam hasta dışarı çıkarsam hasta napıcam bilmiyorum bu kadar zayıf olamaz bir bünye ya.yazın ortasında bir grip olmuşlar sanki dersin nerde karın altında kalmışlar.çocuğu hiç hasta olmayanlar nasıl yapıyorsunuz nolur biraz fikir verin ya