Bebegimleben teşekkür ederim canım senin gibi düşündüğüm için sordum arkadasa hemen cazladı benimde kızım 1yasında 9kilo iştahsiz yemiyor bende üzülüyorum ama zorlama yapmıyorum doktora götürdüm gayet saglıklı kafana takma boyu var dedi ne diyimki hamd olsun allahımıza bence biraz rabbimize hamd etmeliyiz muanede okdr engelli çocuklar gördümki dönüp sonra kendime cok kızdım