Pinarrr Biz de 1 yaşındayız.Evin tüm odalarını gezip gezip yanıma geliyor.Sakıncalı şeyleri kaldırdığından emin olursan bırak gezsin kendi haline bırak.Arada dolabını açıp ayakkabılarını,kıyafetlerini getiriyor 😅 mutfak dolaplarını açıp ihtiyacı olan şeyleri alıp geri kapatıyor okadar düzenliyiz yani🤣ağzına aldığı şeyleri kendiliğinden geri çıkarıyor.Allah’a şükür bugüne kadar sıkıntı yaşamadık.