EftelyaSare oğlum da rahat ediyor bende geceleri iki üç kez emiyor sonra Zaman zaman diş sıkıntılarımız oluyor ağrıları yüzünden ağlayarak uyanıyor o zaman da emzirip rahatlatıyorum beşiğinden al koy Al koy Zor olurdu bel fıtığı olurdum yoksa Şimdi rahatça emziriyorum bazen yanına kıvrılıp yatıyorum oğlum düştü mü derdi de yok bizim için ideal olanı yer yatağı ha bende isterdim geceleri kesintisiz ve dönmeden Uyusun ama 6.aydan beri aşırı dönüyor ve emmeye kalkıyor