CigdemAras Uyku problemi olan bebeğime iyi geceler çayı vermek istiyorum ama kararsızım veren oldumu acaba
Birkucukeylulmeselesi CigdemAras şurup varmış diye duydum acaba onun gibi bir şeymi ablamda oğluna düşünmüştü doktor zararlı demiş benimkide gündüzleri en fazla yarım saatte uyanıyor da
esmerayes CigdemAras benim oglum kolikti ve hic bi damla ise yaramayinca humananin iyi geceler cayini kullanmistik iyi gelmisti bi sure simdi 6 aylik 3. ayda gecti gaz problemi ama hala arada uyumaya direndigi zaman falan veriyorum dis cikaracagi siralar uyuyamadi gece uyku saatinden once 60 cc verdim hep
Yegino Sltan45_a ben bakmıştım geçen papatya, rezene, anason, kekik, nane ve melisa varmış ama şekerde vardı milupanınkinde