arkadaslar dun 3. Ay muayenesine gittin bebeğinizin sırt üstü yatan bebeğinizi dojtor kollarında cekti kafasi geriden geliyor dedi 4. Aya kadar tamamlamasi gerekiyor yoksa nöroloji yönlendirecek dedi normalde çocuğumuz hareketleri ve cok iyi ama böyle birsey oldu buna benzer bir durum varmi aranızda acaba tecrübelerini paylaşırsanız sevinirim.