Mom010 bimdekini görmedim ama cam ocak 2 senedir kullanıyorum ve bir sıkıntı yaşamadm çok şükür beyaz beko aldım ben. Ama biraz bilindik bir marka daha iyi olur sanırım çünkü geçenler de tiktok ta patlamisti ama markayı şuan hatırlayamadım zaten pek de bilinen değildi