Sevgili anneler merhaba oğlum 7 ay 25 günlük. Ek gıdaya 180 günü doldurunca basladm. Ana öğün anne sütü. Günde 1 çay bardağını geçmiyor ek gıdamız. Ayına uygun çorbalar yapıyorum başından beri kabak ağırlıklı yapıyorum kabız olmasın diye ve çorbalarına zeytinyağı kullanıyorum. Ama 7 aydan sonra kabız olmaya başladı. Daha doğrusu kakasını yapmıyor. 1 haftayı buluyor. Su hiç içmiyor. Neyle verdiysem içmiyor. Bu durumla nasıl başa çıkacağım. Yardım edin lütfen