Kızlar merhaba doğum yapalı 1 hafta oldu bebeğim sürekli emmek istiyor. Sezeryan oldum sütüm biraz geç geldi. Emmek isteyince veriyorum fakat burnundan ağzından kusuyor başına gelen oldu mu ? aralıklımı emzirmem gerekiyor kusması normal mi ? yardım edin lütfen