Biz 46 gunluguz bir memeyi 10 15dk emiyor.ama defalarca geri cekiyorum cunku sütüm fışkırıyor. Ve bogazina kaçırıyor nefes nefese kaliyor.kilo alimimiz da cok iyi.bence 1 2 saat memede kaliyorsa bir bebek sut ya azdir ya da bitmiştir bosa emiyordur tabi bu benim tahminim