Yanlış anlaşılmasın çok darda kalırsam sancısı olduğunda biraZcık veriyorum rahatlıyor ama bugün biberonla veriyim dedim nerdeyse hepsini bitirecekti zor çektim ağzından neden bu kadar çok seviyor bu kimyonlu suyu😄 mamayı böyle iştahlı içmiyor 🤦🏻♀️ Kandırdım ilk ondan verdim sonra mamasını verdim içti 🤤