Dima Merhaba anneler, 6 buçuk aylık oğlum var emziriyorım ama kendimi güçsüz halsiz hissediyorum bu durumu yaşayan çare bulan var mı doktora gittim değerler normal d vitaminin düşük dedi d vit alıyorum ama düzelme olmadı