Sulebrk canım yanlış yapıyosun. mama türü yemesine alışırsa yaşına geldiğindede öyle yer. üst komşumun oğlu 4 yaşında hala daha mama türü besleniyor katı gıda yerken öğürüp kusuyor yiyemiyor. şöyle düşün, onu sen yermisin öyle karışık? miden kalkar. çocuk içinde öyle.
tabak hazırlasan kendisi yese daha iyi.