Selam kızlar şuan kiradayım evleneli 3 yıl oldu düğünden önce ev bulamadığımız için şuan ki evimizi tuttuk ama hiç beğenmemiştim eski ve küçük olduğu için herneyse şimdi ev değiştirmek istiyoruz ev arıyorum kiralar çok yüksek iatanbuldayım bu arada ev değiştirmek masraflı olacağı için bir bileziğimi bozdurmuştum ama bir kaç ay ev bulamadığımız için memlekete geldik Tatile ve para neredeyse bitti sayılır şimdi döndük çok güzel evler var ve para olmadığı için çıkamıypruz o kadar pişmanımki en büyük hayalim güzel bir evde oturmaktı ama olmadı şuan bunu neden buraya yazıyorum bilmiyorum içimi dökmek istedim galiba 😔