Esilyaa canım bi tanıdık eczacı önermişti bize benim bebişimde huzursuz uyur, eliyle koluyla kendini uyandırır. Kutunun üstünde 4yaş sonrası için yazıyordu sanırım bu arada. Kızım 2aylık, doktor kontrolünde doktora sormuştum verebilirmiyiz diye kesinlikle hayır dedi. Senin bebeğin çok daha küçük verme sakın içinde tatlandırıcı var birde yanlışım yoksa. Kullanmamanı öneririm