Deniz_kvk Merhaba. Oğlum 10 aylık aylardır 300 gr. A düştü kilo alım hızı. Anne sütü ve ek gida aliyor. Çok hareketli ve fazla istahli oldugunu soyleyemem. Sizin bebekler ayda kac kilo aliyor. Doktorlarinizin gorusu nedir. 300 gr az mi
Sarisey Deniz_kvk 6-8aydan sonra cok yavasliyor zaten kilo alimlari. Doktor saglikli dedikten sonra ben hic bakmıyorum kilolarina
Emircik Deniz_kvk canım geçen ay 300 gr bu ay 100 gr aldık benim bebeğimde çok hareketli ve doğru düzgün mama içmiyor ek gıda yemiyor 8 aylık olcak 7400 sen düşün gerisini
Deletedmom334 Deniz_kvk bebeklerim 6. Aydan itibaren kilo alımı düşer, dusmeseydi bebekler 1 yaşına gelmeden 20 kg olurdu dedi doktorum 😁 bizimki de 300 gr almış normal demişti