Hamzamm Iyi akşamlar kızlar..2 yaş 15 günlük oğluma 2 gündür tuvalet eğitimine başladık çişi geldigi zaman tutuyor en sonunda dayanamayip altını islatiyor .. bu durum ilk gunler için çok normal fakat ne yaparsam yapayım ne lazimlığa ne klozete oturmuyor anne korktum diyor ne yapmalıyım lutfen tecrübeli annelerden yardım istiyorum 🌸 Birde bu gece uyumadan ısrarla bez takmami istedi ve agladı bezi takmak zorunda kaldım ardından baya bir çiş yapti bezine 😔
Zerr Hamzamm 24 ay dolunca oğluma eğitim vermiştim oldu 7-10 günde.. her çocuk farklıdır. Çok korktuysa vazgeçin 1-2 ay bekleyin unutsun sonra tekrar deneyin
Hohomoromu Hamzamm cocugunuz hazır degıl gibi korkuyorsa üzerine gitmeyın bezi bırakınca gece gündüz birden bırakın bezını baglamasını ıstemıs sizden tutmus çişini ona yapıp rahatlamak ıcın . lazımlık alıp deneyın belkı ondan korkmaz onada aynı tepkıyı verirse bir süre erteleyın üzeribe gıderseniz inatlasacaktır sizinle kendısını ifade edıyor olmaso tuvalet egıtımine hazır oldugu anlamına gelmez canım tuvalete hazır olsaydı korkmazdı acele etme
Hamzamm DenizAlpinAnnesi hayır oğlum herşeyi konuşuyor ve farkında bezden rahatsiz oluyor geç bile kaldığımı düşünüyorum 😑
Hamzamm Zeynep11 acele ettiğimi düşünmüyorum oğlum oldukça erken konuştu herşeyin farkında ve çok hareketli bir çocuk degil bezinden de rahatsız olduğunu gördüğüm için başlama kararı aldım tek sıkıntımız tuvalete oturmak istememesi
Hamzamm Zerr klozete oturmada sıkıntı yaşadınız mı veya lazımlıga oglum duşa girerken bile korkuyorum diyor o yuzden belki alışır diye umut ediyorum
Hamzamm Hohomoromu mahrem duyguları fazlasıyla gelişmiş bir çocuk surekli ayıp deyip sortunu pijamasini veya bezinin baglanmasıni istiyor nasıl atlatıcaz bilmiyorum korkusu surekli devam ederse mecburen erteleyeceğim
Zerr Hamzamm Yaşamadık çok şükür, ama ben 18-20 aylıkken klozet aparatı almıştım toplu veya arabalıydı galiba. Çok severek oturmuştu, o zamanlar oyun yapıyoduk sifona basıyoduk. 1-2 ay sonra başlamıştım.. şimdi 3,5 yaşında
Hohomoromu Hamzamm korkusu yakın zamanda geçmezse 3 yasını bekle ideal yaş 3 diyorlar zaten oyuzdn sıkıntı etme yani
Other Hamzamm aynı durumu yaşamıştık kızım da tuvaleti bilir yaptığında söylerdi ve klozet adaptorunu yerlestirip goturdugumuzde yapmak istemediğini söylerdi bezine yapardı bi süre oturmak istemedi ve ara verdim yaza doğru altını hiç bağlamadım çünkü tutabiliyordu ama tuvalete yapmak istemiyordu klozete oturuyor ama yapmıyordu bu yaz hep bezsiz gezdik uyanıkken. Ve bu sıra da da tuvaleti teklif ettik büyüdüğünü artık bezine değil tuvalete yapması gerektiğini söyledim ama olmadı.tuvalete gittigimizde sevdigi oyuncaklari falan yanimiza aliyorduk mesela.ve simdi daha 2 hafta oluyor artık tuvalete yapiyoruz gece ise uyanırsa tuvalete götürüyorum uyku esnasında tabi arada altına yaptığı da oluyor ama daha yeniyiz şuan 2.5 yaşında.