Seherronya google . A anlaşmalı boşanma dilekçesi yazarsan onun aynısını kendinize çevirip yazıp hemen dosya parası verip açabiliyosunuz .3 yıl once 260 tl bişey ödemiştim. Bu birinci ucuz yoluydu.
ikincisi ise paran varsa adliyelerin karşısında dilekçe yazanlar var onlara da yazdırtabilirsin.