Merhaba arkadaşlar… kafam çok karışık sizden fikir almaya çok ihtiyacım var… 11 gün önce 33 haftalıkken doğum yaptım bebeğim yoğun bakım ünitesinde kaldı… Rabbim izin verirse yarın çıkma ihtimali var ancak dün öğrendiğimize göre oturduğumuz binada hatta bizim katta bir komşumuzda corona çıkmış… aşağı katta da başka komşuda varmış… bunu duyunca annem ki bana yakın oturur illa bana getirin bende kalın diyor eşimse çocuk evine gelsin evimiZde olsun diyor ben her ikisine de hak veriyorum ama çok arada kaldım… binada üst katta oturuyorum asansör kullanmam şart ama hayalimiz de hep evimize gelmek odasında uyutmak bide ne kadar anne olsa da herkesin kendi evi ama bebeğimin bağışıklığı düşük annem gelip giderken bile asansör kullanması gerekecek vs… sizce evime mi çıkarmalıyım bebeğimi yoksa annemlere mi ? Nolur fikir verin