76 günlüktü. Evde yaptırdık sadece pipisini uyuşturup yaptı. Dört gün geçince suya oturttuk dikişleri düştü. Kremlerini ihmal etmedik. Sünnetten sonra ağrısıni hissetmesin diye 4 saatte bir calpol içirdim. Sabaha kadar çişini yapmamisti sabah biraz bezini açayim dedim sen açar açmaz çiş yap :)) sonra canı yandi nasıl ağladı. Neyse susturdum mi şekilde bi daha da acımadi Allahtan. Çişin içinde amonyak olduğu için çabuk iyilesiyo. Bezden çıkmadan yaptırmak çok iyi oluyo. Ben dönmeye başlamadan yaptırdım ki bilmiyo hani kendisi acıtmasin diye. Bir haftada da tamamen iyileşti pasam çok şükür. Uzun oldu hakkini helal et :))