bhrcpt bana doktorum 2-2,5 saatte bir emzir hatta 3 saate çıkarabilirsin demişti 3 saati geçirmezseniz sorun olmaz bence. Ben sürekli alarm kurup uyandırıyorum geceleri emmesi çok önemli gece sütün kalitesi daha fazla oluyor sütünüz de artmış oluyor dinlendiğiniz için. Bu yüzden geceleri 2 saat sonrasına alarm kuruyorum. Siz alarmsız yorgun düşmüşsünüz keşke benim de bebeğim kendisi uyansa geceleri, inanın uyuyan bebeği uyandırmak daha zor🙁