asafnannesi yaa çok teşekkürler bir arkadaş daha aynı biberondan bahsetmiş alayım bende.Meyve suyu verebilir miyim bilmiyorum ama ayı itibari ile elma,armut,şeftali gibi meyveleri cam rendelen geçirince suyu epey çıkıyor posasıyla öyle veriyorum.Dün doktor anne sütü alıyor,içtiğide yeterli geliyor ki içmiyor susayan çocuk içer dedi biraz rahatlattı ama tabi yaşadıklarınızdan aynı üzücü tecrübeyi yaşamak mümkün.🥺