Bereninannesi bizimde öyle yaklaşık 20 günü geçti hala uykusundan ıkınarak uyanır çok zor uykuya geçiyor biogai damla veriyorum sadece onunla gaz çıkarması kolaylaştı emzirmeden önce uyumadan önce falan saat yönünde karnını ovalıyorum ayaklarını karnına doğru ittiriyorum o şekilde kolay gaz çıkarıyo öyle uyutuyorum yoksa uyuyamıyor zamanla bebeğinde alışacak uykuya geçmeyi sağlayacak aynı şekilde sizde kendi bebeğinize uygun yöntemler bulup onu rahatlatıp uyutursunuz kim ne derse desin yöntemi bebeğiniz ve siz belirliyosunuz her bebek aynı olmuyor