Anneler belki tecrübesi ve bilgisi olan vardır bebeğim 4 gün tuvaletini yapmadı 5. Gün yaptı bu arada zeytinyağı içirdim masaj vs hepsini yaptım ondan sonra 3 gün sonra yaptı ve şuan aradan 4 gün geçiyor hala yapmadı şişkinlik ağrı sızı yok sizce normal mi ya bu durum. Bu arada meme+mama gidiyoruz