Emirinannesi1 bnim kizimda 6 aylıkken düşmüştü neler hissettiğini anlayabiliyorum ama 2 saat geçtiyse bir sislik gözde kayma ağız dolusu kusma yoksa uyuyabilir demişti doktorumuz şükür birşey olmadı melekler koruyor onları gönlünü ferah tut bir şey olmaz inşallah