Nados Arkadaşlar herkese merhaba oglum 4.ayından beri salya akitiyo damagini kasiyodu suan 6 ayligiz alt damagi icten şişmiş beyazlaşmış ve cok huysuz baş edemiyorum doktora götürdüm dişten olabilir dedi ama o kadar...🙄 bir çözüm önerisi rica ediyorum bildiginiz varsa paylasirsaniz sevinirim🙏🙏😞
Dogalice Nados Ver eline pırasayı kemirsin dursun.ya da Benim kız gibi alsın ayakkabılarını kemirsin.onlarla güzel kaşıyor 😁😂
Mrv27 Nados canım kuru soğanı cam rende ile rendele bir gece dolapta beklet ertesi gün jel gibi sür kürü hergün yeni den yapmak sorundasın doktor alifuat bey öyle diyor bende cam rende alıp deniyeceğim
Brglbray Valla 4 buçuk aylık oğlum bizde yaşıyoruz eller ağızda srekli salya akıtıyor iyice beyazladı damağı rahat çıkarmasına yardımcı bende bir şey arıyorum. Soğan ve yeşil soğan iyi geliyor rahatlatıyor bazen o kadar