sapling Saleh ben komple boyattım şükür sorun olmadı. BaZı bebekler kokudan rahatsız oluyormuş bir gün saçıma yaklaştırmadım sadece.
Mrs_Mert Saleh ben de boyatmak istiyorum. Buradaki geçmiş postları okumuştum bi sürü anne vardı boyatan. Bi sorun yaşamamışlar. Ben de erteleyip duruyorum bakalım yok virüs yok çocuk diye
Sevgilimmm Saleh loreal inoa kullanabilirsin bence..hamilelikte kuaforde onunla boyamislardi organik olarak. Ben de şimdi kendim aldım.boyadim