Sonsuzask_06 Hanımlar çamaşır makinem 2 senelik makine ve çamaşırlarım çok kötü kokuyor hepimizin çamaşırlarında rahatsız edici bir koku var yumuşatıcı da kullanıyorum sebebi ne olabilir
Vinividiviciii Sonsuzask_06 Çamaşır makinesi temizleyici alın yüksek ısıda çalıştırın boş bir biçimde :)
Mucizebebegim8 Sonsuzask_06 benim granül deterjan dan borular tıkanmıştı. Ondan sonra hortumlar değişti ve jel deterjan a geçtim. Granül kullanıyorsanız olabilir.
Sonsuzask_06 Vinividiviciii 😨😨 değişmesi mi gerek acaba geçen de hata kodu vermişti simens 8 kilo olan dokunmatik
Aybarskomm Sonsuzask_06 simenste çalıştım 3 yıl boyunca benimde makinem aynı 9 kg sadece arada koku oluyor olduğu zman 90 derecede bos calistiriyorum ve içine sadece bi tane fairy bulaşık makinası tableti atıyorum 2 3 ayda bi yapmak gerekir makina temizlayicileri hikaye bi işe yaramıyor
mylmz Deletedmom_69 önce filtreyi siliyorum camasır suyu ile sonra bir bulasık tableti ve kazan temizleme programı(90derece1000devir)