Defneninannesi benim ki 10 aylik oda.kasiliyor ama.heycanlaninca oluyor. Bende bi anormallik var sandim bsta ama bebek o ya duzelir dedim takmadim :))) benimde bebeginin ismi defne olan br tandgim var ne hos br isim. Manasi ne. Yesillik olmasi disinda?