Balteknem Baharas canim benimkinde hem ishal hem kusma vardi test oldu intihap cikti bir doktora gotur
bir_pasa_annesi Baharas bizimkide doğdu doğalı kusuyordu cnm su an 5 ay 5 günlük baya azaldı kusması ilk 3 ay fazlaydı kıyafet dayanmıyırdu
EsraaK Eğer az bir miktar kusuyorsa yedigini fazlasını kusuyor olabilir. Ama eğer çok şiddetli ciddi bir kusması varsa reflü ya da alerjik olabilir
bir_pasa_annesi Baharas üzülme cnm bizim gitmediğimiz doktor kalmadı ama kan idrar ultrason hepsi temiz cıktı Allaha şükür normal olabilir dediler su an azaldı baya sadece emdikten sonra gaz cıkarınca kusuyor oda cökelek cıkarıyo fazlalıgını