Sophie8 anne olmadan önce yalan yok ön yargılıydım mamaya. Kızım hala emiyor mama kullanmadık,ihtiyaç olmadı ama olsaydı da kullanırdım çocuğum aç kalacak değil ya. Birde artık herşey değişti günümüzdeki mamaların daha faydalı olduğunu düşünüyorum besin değeri olarak. Bir arkadaşım var geçen gün görüştük uzun zaman sonra bebeğine sıcak suya cici bebe koyup veriyor. 5 aylık bebeği. Dedim napıyorsun sen olur mu böyle. Alamıyorlar desem durumları iyi yani. Doktor kilosu çok mamayı azalt demiş oda komple kesmiş zaten ek Gıda alıyor diyor. Dedim olmaz öyle yapma dinlemedi. Geçen gün yine görüştük çocuk uyumadı açlıktan kaç saat ağladı su içince uyudu yavrum eşim dedi hatta karnı aç galiba diye değil dedi su içince uyudu mesela. Şaşırıyorum bazen insanlara