Sophie8 şahsen sütü varken geliyorken ve yetiyorken mama verenlere karşıyım
Boyle ornek çevremde gördüğüm için söylüyorum sirf tombik degil emzirmekle surekli ugrasamam orda burda emzirmek zor oluyor mama rahatlık diye düşünenler var
Burda bile gördüm mesela persentilde cocuk %50lik kısımda ama zayıf diye mama versem olur mu diyorlardı
Bu zihniyettekilere karsiyim ama onun dışında mama bence bebek için anne sütünden sonra en kıymetli şey
Sahsen oglum kuvozdeyken surekli mama ile beslendi kilo verdi anne sütü yetmedi bende kullandim ama asla keyfiyet durumu yoktu