Rmys19 Kızlar bişey soracağım sizin de buzdolabınin kapısını kapattıktan sonra şakır şakır su sesi geliyor mu normal bişey mi bu
Rmys19 Dikkat ediyorum da ne paylaşsam yorum gelmiyor bende mi var bişey anlamadım millet kedi yazıyor dünyanın yorumu geliyor
Rmys19 Haminne ay çok şükür yorum yapan oldu 😍 her dakka değil tabi canım sadece arada açıp kapattıktan sonra geliyor
Deletedmom388 Rmys19 Su sesi mi hiç dikkat etmedim.Bi çalışma sesi geliyor arada ama su sesi gibi bir şey sanırım duymadım.Bence servisi arayın siz normal olmayabilir bilemedim şimdi