Deletedmom334 zeynepelam 4 aya kadar aşının yeri bile belli değildi, sonra kabuk tutmaya başladı 6. Aya geldik anca iyileşiyor
eymenkerem zeynepelam 4 aylik olucaz birkaç güne daha yeni yara gibi olmaya başladı ufaktan kabulleniyor gibi
Sumeyyelan zeynepelam 3 gün çok normal bizim 1 ay sonra belli olmuştu ya ama öyle kabuk dalan olmadı zatece yeri belli öyle
BenDeniz Deletedmom334 benim kızım 3 aylık bir ay oldu aşısını yaptıralı ne bir iz var ne başka bişey. Sonradan mı oluyor o izler, yaralar
BenDeniz [silindi] 3 tana yapıyorlar karma aşı. sağ bacak sol bacak ve sol omuzdan. Bazı bebeklerde ağrı ve ateş yapabiliyor. Yaptıracaksanız doktorunuza calpol yazdırmayı unutmayın
Cutes Ya benim bebeğimin de 1 ay oldu aşı olalı, kızarıp şişti sivilce gibi tepe kısmı da soyuldu hafiften normal mi??