İyi akşamlar kızlar. Oğlum 7 ay 9 günlük. 3 aylık olduğunda meme reddi başladı. 6 aya kadar sürdü ve uykuda emiyordu sadece. Ekstra mama filan vermedim. Doktor gelişimi iyi demişti. Artık memeyi gözü açık da alıyor ama bir kaç dakika emiyor. Doymuyor düşüncesiyle ben yine uykuda vermeye çalışıyorum. Uykuda da emme süresi kısaldı. Sorum şu sizler kaç dakika emzirebiliyorsunuz. Ve kaç saat arayla.