Dildeniz Perissmom az gelir tabi sabah öğlen akşam kaynatılmış su verin artık biraz daha büyüdü yarım fincan verebilirsiniz çay kaşığı az gelir
Fureya merveyyoruuk Susuzluktan. Bol bol su verin. Havalar çok sıcak, çok terleyip çok su kaybediyorlar.
Dildeniz Perissmom hayır sabah yarım öğlen yarım akşam yarım fincan verebilirsiniz sonra bi bakın hala aynı mı kokusu rengi ona göre karar verin
ikizannesi10 Perissmom bnm oglumunda az ve kokuyo cok su verdgmde duzeliyor 8 aylik 150 200 cc iciriyorum cok terledigi icin 2 çay kasigi az bnce
yanlizanne Perissmom genel durumunda bı sıkıntı yok çok şükür 5gun öncede doktora gittik 😌bilmiyorum nedenini ama kokuyo
Ceyo0666 Perissmom susuz kaldığından koyudur bizimde köyü renk oluyor bol su icirdigim zaman açık renge donuyor bide havalar sıcak ter yoluyla atıyorlar çiş rengi koyu oluyor