Mrymtny Hamilelik ye gözlerimin alt kısmında güneş lekesi gibi çizgi şeklinde . Var mı böyle oluşup çare bulan. Ben bu biolog kremini kullandım ama evet yüzümde ton farkında fayda gördüm de lekelerde faydası olmadı .
Deletedmom_26 Mrymtny aynısı bendede oldu çözümünü bilmiyorum sanki kalıcı gibi duruyo oyuzden dert etmiyorum alıştım 🤷
elizabeth Mrymtny evet hamileyken çenemde lekelenme oldu baya büyüktü bide doğumdan sonra kullandım geçti