Zeynepsura1 Kızlar 2.5 ay önce doğum yaptım dikislerimde sıkıntı yok ama 1 haftadır göbek hizamda sol tarafda keskin ağrı var dokununca veya bebeğimi sol taraftan emzirince hissediyorum nedenini bilen yada yaşayan varmi