KahramanAnne Kızlar 20 günlük oğlum var. Geceleri 2 saatte bir alarm kurup karnını doyuruyorum. Ama uyanmıyor çok zorlanıyor sürekli uykusunu bölüyorum . Sizce doğrumu yapıyorum uyumasına izin vermelimiyim? Acıkınca nasılsa kendi ağlar mi?
Mom0870 KahramanAnne ilk zamanlar uyandırmak gerek en azından 2 aylık olana kadar ❤️ Zor uyanıyorlar ama beslenmeleri gerek. Ah o ilk günler doyuyor mu doymuyor mu, lohusalık ne çok ağlamıştım 🙈
Fatma_FLZ KahramanAnne 40ina kadar kaldırmaniz gerekiyor Doktorumuz 40indan sonra acıkınca kendi kalkar demişti
Meva_ KahramanAnne sarılık oluyor canm sürekli uyuması ondan 1 aylık olana kadar sürekli uyandırıp mama verdim. Sonra zaten acıkınca kendi uyaniyr
ToprakMomy KahramanAnne Doktorum 40′ına kadar kaldırmanız gerekiyor,40 günden sonra acıkınca kendi uyanır demişti.☺️
Meva_ KahramanAnne uyandır canm sarılık olması daha kötü. Bizde hafif vardı sürekli beslemeye çalıştım çok şükür atlattı yoksa hastanede yatan falan oluyr
Babylokum KahramanAnne ölünmüyormus bende ölücem zannediyodum 2 aylik oldu hala zannediyorum ama sallantili da olsa ayaktayım bakalim ne zaman ölücem😂
EsleminAnnesi2020 KahramanAnne bi süre sonra kendi uyanıyor acıkınca sadece biraz sabır.. 😊 ölmüyor insan uykusuzluktan Bende öyle diyordum ölürümm uykusuzluktan diyordum 😁 beni uykumdan kimse uyandıramaz ama insan anne olunca çocuğunun nefes alışverişinden uyanabiliyormuş 😍😍😍😍
zeynepgokce1 Bebegim sarilik gecirdi. Kilo alimi baslayinca riskiniz kalmadi demisti doktorumuz cok uyanamiyorsa zorlamayin derim zaten kilo alaya baslamistir bebeginiz organlari gelistikce gece acligini tolere edebiliyorlar sekerleri dusmuyor yani
KahramanAnne zeynepgokce1 Bilemedim ki Ya. Yarın sağlık ocağına gideceğiz. Bakalım kilosu boyu ilerlemesi nasıl. Ona göre hareket ederim bende 😶
KahramanAnne Meva_ Uyandırıyorum mutlaka 2 saatte bir 😔 Zaten 1 gün küvezde kaldı sarılıktan 4. Gün. O yüzden çok korkuyorum
Deletedmom388 KahramanAnne Özellikle ilk ay uyandırılmalı.Sonradan yavaş yavaş zaten uykuları hafiflemeye başlıyor,ilk zamanlardaki gibi zor uyanmıyorlar ama mutlaka bu ay sarılık riskine karşı maksimum 2 saatte bir emzirin🌸