Merhaba anneler oğlum çok iştahsız olmaya başladı inanın zorla birşeyler yediriyorum su 2 haftadır inanılmaz derecede yemeği reddiyor mamayida kilo verdiğini fark ettim nasıl iştahlı bir çocuktu şimdi ise hiç bişey yemek istemiyor ne yapicami şaşırdım çok üzülüyorum evladımı böle yaptıkça nasıl düzelecek nasıl geçecek sdonemsel mi bilmiyorum gün boyu hiç birşey vermesen yemeyecek doktora mi götürsem acaba