Hanımlar daha önce post açmıştım kızım pişik oldu diye, oysa ki pisik olmasın diye o kadar sakınıyorum ki 4 aylik iken pişik oldu. Sudocrem bapanthol hamazinc vazelin zeytinyağı desitin mısır nişastası hic biri ise yaramadı en son arkoyu denedim ve inanilmaz bir sonuc elde ettim aylardir gecmeyen pişik 2 günde geçti. Sizlerle paylaşmak istedim dün doktor kontrolümüz vardi pişik var mi diye kontrol etti popo tertemiz pişik yok dedi bende arko geçirdi dedim yok artık daha neler gececegi varmış dedi. İnanmadi 😀 tesadüf olduğunu düşünmüyorum çok çektim piştikten keske ilk arko kullansaydım