Merhaba Canlar🌼🌼
Size bi sorum olacaktı ben doğum yapalı 33 gün oldu normal doğum yapmıştım ama dikişlerim vardı şuan aynadan baktığımda dikişlerim düşmü ama iç kısımda küçük tırnak büyüklüğünde bişey var ne olduğunu bilemedim sizce ne olabilir normak mi bu beyazımsı bişey peçeteyle almayı denedim olmadı varmı böyle başına gelen🤔 Şimdiden teşekkürler😊🌸