Ygtek iremnurkilic sap simplex cok iyi ama her bebeğe farklı gaz damlası iyi geliyor canım. Piyasının en iyisi suan sap simplex ama biogaiada cok iyi diyorlar. Bizde asla işe yaramadı.
Herdgn iremnurkilic kolik bebek annesi olarak denemediğimiz hiç birşey kalmadı taa ki acillik olup metsille tanışana kadar birebir
Meva_ iremnurkilic biogai yi kullanmak gerekiyormus ilk 3 ay demisti doktor bana. Yanında sab simplex aldım ise yaramadı şimdi nurse harvey deniyrm canm bakalim
Ygtek iremnurkilic Evet canım biz günde 4 kere 8 damla kullanmıştık sonra 10 damlaya cıkarttı doktor.
merveeminaaa Biogaia + sab simplex verebilirsin biogaia : her gün aynı saatte , 1 defa , 5 damla sab simplex : her gün aynı saatte , 4 defa , 8 damla
ArteMinel Damla öyle biriey ki tek birtane kullanmayacagına eminim kolik bir bebeğin vardı.Metsil(cok işr yarardı piyasada uygun bir damla) 2 hafta kullanıyordum bagırsak hatırlıyır diye daha sonea maflora geçiyordum sonra nurse harvey(cok işe yaramadı)sab siblex (işe yaradı) biogai bagırsak düzenleyici düzenli kullandım.Relaxtac (işe yaradı)yani damlaları değiştirerek bu gaz sürecini inşallah atlatırsınız.Kiraz cekirdegi sixsgi uzun sure turtugu icin ise yariyirdu bel ve gobek kismina bagliyirduj kemeri🥰Insallah gaz doneminiz hizlica biter